۱۱:۰۱ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
327 بازدید
پ
دسته‌ها

یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت‌های همکاری زیادی در حوزه نرم افزاری دارند.

 

شهردار گیومری ارمنستان با اشاره به ضرورت تقویت پیمان خواهرخواندگی دو شهر گفت: یزد و گیومری ارمنستان ظرفیت‌های همکاری زیادی در حوزه نرم‌افزاری دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از یزد، «آرام شابویان» صبح روز شنبه در دیدار با شهردار و مدیران شهرداری یزد اظهار داشت: از میهمان نوازی و دعوت یزد تشکر می‌کنیم و تاکنون از حضور در شهر زیبا و تاریخی یزد لذت بردیم.

دستیار و مشاور شهردار گیومری ارمنستان با بیان اینکه یزد پیشینه تاریخی زیاد به همراه مردمانی میهمان‌نواز و خونگرم دارد عنوان کرد: بسیار امیدواریم و علاقه‌مند هستیم که روابط بین دو شهر را ادامه داده و این روابط گسترش پیدا کند.
وی با بیان اینکه، زمینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانیم با هم همکاری داشته باشیم افزود: در حوزه‌های نرم افزاری، ساخت بردهای الکترونیکی، صنایع دستی و موارد دیگر می‌توانیم‌ همکاری‌های خوبی با هم داشته باشیم.
شابویان عنوان کرد: اراضی مرغوب و بسیار خوبی را ما در شهر گیومری داریم که از آن می‌توانیم برای تولید در حوزه‌های صنعتی و صنایع دستی استفاده کنیم و علاقه‌مند به گسترش فعالیت‌ها در این حوزه هستیم.
دستیار و مشاور شهردار گیومری خاطرنشان کرد: گیومری در میهمان نوازی مانند یزد است و مردم این شهر به خونگرم‌ترین مردم در کشور ارمنستان شناخته می‌شوند.
وی افزود: اوایل سپتامبر که در شهریور ماه است مراسم روز گیومری است و از شهرداری یزد دعوت می کنیم تا در این مراسم حضور داشته باشند.

اشتراک گذاری