۱۰:۴۴ ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
442 بازدید
پ
دسته‌ها

وزیر اقتصاد ارمنستان در آلمان

به گزارش کانال تلگرامی وزارت اقتصاد ارمنستان، واهان کروپیان وزیر اقتصاد این کشور در راس هیئتی به آلمان سفر و در برلین، با نیلس آننین، دبیر دولتی وزارت توسعه وهمکاریهای آلمان دیدار و گفتگو نموده است.
در این دیدار کروپیان از اینکه این وزارت‌خانه آلمانی، ارمنستان را مجددا در لیست کشورهای همکار قرار داده تشکر نموده، سپس طرفین همکاری‌های بین دو کشور مخصوصا در بخش انرژی‌های بازیافتی، تولید هیدروژن سبز. همچنین گردشگری را مورد بررسی قرار داده اند.

✅ در دیداری دیگر، وزیر اقتصاد ارمنستان به همراهی معاون خود، با مارک لیوتن مدیر اتحادیه هتلداران آلمان (IHI)، دیدار نمود.
در اين ديدار مارک لیوتن با اشاره به آشنايي خود با فعالیت‌های اتحادیه هتلداران ارمنستان، اظهار امیدواری نموده که امکان همکاری متقابل فراهم خواهد شد.
درادامه این دیدار، کروپیان طی سخنانی، دستاوردها و برنامه‌های بخش گردشگری ارمنستان را برشمرده و در پایان طرفین برای بازدید نمایندگان اتحادیه هتلداران آلمان از ارمنستان، به توافق رسیدند.

✅ در دیداری دیگر. وزیر اقتصاد ارمنستان و هیئت همراه با فرانسیسکا براندر، وزیر اقتصاد و آب وهوا دیدار نمود.
در این دیدار کروپیان اولویت‌ها و دستاوردهای اقتصاد ارمنستان در سال۲۰۲۲، همچنین برتری‌های محیط بیزنس در ارمنستان را ارائه نموده ودر ادامه طرفین همکاری‌ها در زمینه های صنایع شیمیایی، متالوژی، انرژی بازیافتی، تولید هیدروژن سبز را مورد بررسی قرار دادند.
در پایان این دیدار، فرانسیسکا براندنر، فعالیتهای گروه اقتصادی آلمان در ارمنستان را مهم ارزیابی نموده است.

اشتراک گذاری