۰۵:۰۳ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
228 بازدید
پ
دسته‌ها

رئیس‌جمهور آرتساخ در گفتگو با هیئت فرانسوی: گرچه دیگر هیچ انتظاری از دنیا نداریم، اما مبارزه خود را ادامه خواهیم داد

 

به گزارش آرتساخ پرس، آرائیک هاروطونیان رئیس جمهور آرتساخ، (قره باغ کوهستانی) روز چهارشنبه در ارتباط مجازی با اعضا هیئت فرانسوی که در شهر گوریس ارمنستان حضور داشتند گفت: آنچه امروز در آرتساخ روی می دهد، در مورد این تحولات من در دسامبر سال گذشته در سفر خود به فرانسه و در دیدار با مقامات مختلف، در مورد آن هشدار داده بودم، متاسفانه پیش بینی های من به واقعیت تبدیل شدند.
هاروطونیان سپس با بیان اینکه، آرتساخ دیگر هیچ انتظاری، از ابر قدرتها و نهادهای بین‌المللی ندارد، اما مبارزه خود را ادامه خواهد داد، افزود: البته باکو میخواهد با اعمال فشار، اهالی آرتساخ را به زانو درآورد، ولی ما به زانو در آمدن را بلد نیستیم و هر مقدار که توان داریم، به مبارزه ادامه خواهیم داد.
هاروطونیان سپس به هیئت فرانسوی گفت: آبرویی که طی هزاران سال به ارث برده ایم، برای ما مهمتر است. از هیئت شما برای این اقدام متشکرم، می‌خواهم تاکید کنم که این حرکت شما را فراموش نخواهیم کرد.

قابل ذکر است که هیئت شورای شهر پاریس به ریاست آن ایدالگو، شهردار پاریس، روز چهارشنبه در شهر گوریس، شهر هم مرز با آرتساخ، حضور یافته اند تا کمک‌های بشردوستانه فرانسه را به مردم آرتساخ(قره باغ کوهستانی) برسانند.

اشتراک گذاری