۱۱:۰۰ ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
225 بازدید
پ
دسته‌ها

دیدار سفیر جدید ایران در ایروان با امیرعبداللهیان

 

«مهدی سبحانی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان پیش از عزیمت به محل ماموریت با امیرعبداللهیان دیدار و خداحافظی کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «مهدی سبحانی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل ماموریت روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

سبحانی در سمت‌های دبیر دوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، معاون سفیر در اوکراین، معاون سفیر در ترکمنستان، سرکنسول در کراچی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، معاون مدیرکل غرب آسیا و مدیر کل راهبردی وزارت‌ امور خارجه خدمت کرده است.

سبحانی در دیدار و خداحافظی با امیرعبداللهیان برنامه‌های کاری خود را تقدیم وزیر امور خارجه کرد.
وزیر امور خارجه نیز در این دیدار با اشاره به اولویت سیاست همسایگی، رهنمودهای لازم را ارائه کرد.

مهدی سبحانی پیش از این عهده‌دار سفارت ایران در دمشق بود و بعد از آنکه حسین اکبری به عنوان سفیر ایران برای سوریه تعیین شد، سبحانی نیز عهده‌دار سفارت ایران در ایروان شد.
وی جایگزین «عباس بدخشان ظهوری» سفیر سابق ایران در ارمنستان شده است.

به گزارش آرمن پرس، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، ماموریت خود را در این کشور آغاز نموده است.

اتاق مشترک بازرگانی ایران وارمنستان برای جناب مهدی سبحانی، سفیر محترم کشورمان در ارمنستان، آرزوی موفقیت نموده و آمادگی خود را برای هرنوع همکاری در جهت توسعه وگسترش روابط تجاری-اقتصادی بین دوکشور دوست وهمسایه اعلام میدارد.
همزمان، از تلاش‌های جناب دکتر ظهوری سفیر سابق کشورمان در ارمنستان، طی دوران ماموریت خود تشکر وقدردانی نموده و برای ایشان در تمام مراحل زندگی آرزوی توفیق روز افزون دارد.

اشتراک گذاری