۱۰:۴۱ ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
307 بازدید
پ
دسته‌ها

دعوت سفیر جمهوری اسلامی ایران از وزیر صنایع ارمنستان.

 

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار کشورمان در ارمنستان، روز سه‌شنبه با روبرت خاچاتریان وزیر صنایع فناوری‌های پیشرفته جمهوری ارمنستان دیدار و خداحافظی کرد.

در این دیدار آقای خاچاتریان از تلاش‌های دکتر ظهوری سفیر کشورمان در ایروان، در توسعه روابط دو کشور در دوره مسئولیت ایشان به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان تقدیر و با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای همکاری دو کشور در زمینه فناوری‌های پیشرفته، بر تلاش طرف ارمنستانی برای استفاده از این ظرفیت‌ها به ویژه با افزایش شناخت متقابل از طریق دیدارهای رسمی و شرکت در رویدادهای فناوری تأکید کرد.

دکتر ظهوری سفیر کشورمان در ارمنستان نیز با اشاره به برخی از آخرین همکاری‌ها در زمینه فناوری، تدوین سند همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با وزارت صنایع فناوری‌های پیشرفته ارمنستان را به عنوان گامی مهم در این زمینه بر شمرد و با دعوت از وزیر ارمنستانی برای سفر به تهران و امضای سند مذکور، ارتباط طرف ارمنستانی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های خصوصی را برای ارتقای شناخت متقابل و تثبیت همکاری‌های دوجانبه مفید دانست.
سفیر کشورمان همچنین امکان همکاری دو طرف در زمینه تبادل تجربیات در زمینه دولت الکترونیک، پیاده‌سازی سامانه‌های آنلاین و تبادل دانش فنی را مورد اشاره قرار داد

اشتراک گذاری