۰۴:۴۶ ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
496 بازدید
پ
دسته‌ها

جشن پانزده سالگی، شورای سرمایه گذاری ارمنستان ، وابسته به بانک توسعه و بازسازی اروپا

به گزارش آرمن پرس، روز چهارشنبه طی مراسمی در ایروان، پانزدهمین سال فعالیت شورای سرمایه گذاری ارمنستان، وابسته به بانک توسعه وبازسازی اروپا گرامی داشته شد.
در این مراسم که وزیر اقتصادارمنستان و نمایندگان بانک توسعه وبازسازی اروپا نیز حضور داشتند، ازطرف سخنرانان اعلام گردید که
طی ۱۵سال گذشته، این شورا بیش از بيست و پنج طرح قانونی، برای آسان نمودن بیزنس در ارمنستان را به انجام رسانده است.
براساس این گزارش، این شورا در سال ۲۰۰۷ براساس توافقنامه ایی بین دولت ارمنستان و بانک توسعه وبازسازی اروپا، با هدف ایجاد همکاری بیشتر بین دولت و بخش خصوصی بوجود آمده است.
در این مراسم، هامبارتسوم ماطوسیان، معاون نخست وزیر ارمنستان طی سخنانی گفت: این شورا امکاناتی برای همکاری نزدیکتر با کارآفرینان و همچنین فرصتی برای شناسایی موانع توسعه بخش خصوصی را فراهم و امکاناتی برای ارائه پیشنهادات، جهت بهبود شرایط سرمایه گزاری در ارمنستان را ایجاد کرده است.
در ادامه این مراسم، هوسپ پاتواکانیان، رئیس شورای سرمایه گذاری ارمنستان گفت، در این ۱۵سال، ۲۵ برنامه اصلاحات گسترده داشته ایم، که آخرین آن، برنامه جذب متخصصین سطح بالا بود، که براساس این طرح کسب و کارهایی که این متخصصین را جذب کنند، می‌توانند تا ۷۰درصد حقوق آنان تاحدود ۴۵۰۰دلار را بعنوان یارانه دریافت کنند.

اشتراک گذاری