۱۱:۱۷ ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
68 بازدید
پ
دسته‌ها

بازدید سفیر جمهوری اسلامی ایران از استان شيراک ارمنستان

 

به گزارش آرمن پرس، دکتر مهدی سبحانی سفیر فوق العاده و تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران و هئیت همراه روز شنبه به استان شيراک سفر نموده و با استاندار دیدار نمودند.
در این دیدار که در شهر گیومری مرکز این استان برگزار شد، موشغ مرادیان استاندار شيراک طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان گفت: دو کشور ما راه طولانی دوستی و همکاری را در قرون متمادی پیموده و اینک روابط ارمنستان و ایران در روند توسعه ادامه دارد.
براساس این گزارش دکتر سبحانی نیز طی سخنانی با تشکر از استاندار شيراک برای استقبال گرم اعلام نمود، که آماده بررسی برنامه های همکاری مشترک می باشد.
سفیر ایران با اظهار خوشنودی از این دیدار، آمادگی برای همکاری ها را مهم دانسته و دوستی دو کشور را که قرن ها سابقه دارد مهم ارزیابی و افزوده: ما آماده هستیم در حد توان خود برای تحکیم این روابط بکوشیم.
در ادامه این دیدار طرفین همکاری ها در بخش های کشاورزی، آموزش، فرهنگ و ورزش را مورد بررسی قرار داده و توافق نمودند که برای اقدامات عملی در این خصوص مجددأ با یکدیگر دیدار نمایند .
در پایان این دیدار استاندار شيراک با تاکید بر آمادگی همکاری متقابل برای برنامه های اجرایی فی مابین، افزود: ما همواره برای همکاری آمادگی داشته و برای مذاکره و گفتمان آماده هستیم.

اشتراک گذاری