۱۲:۴۳ ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
185 بازدید
پ
دسته‌ها

ایران و ارمنستان در مورد توسعه همکاری‌های حوزه کار تفاهم‌نامه امضا کردند.

 

ایرنا : تفاهم‌نامه مشترک همکاری در حوزه‌های تبادل نیروی کار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و توانمندسازی معلولان و همکاری‌های اقتصادی در حوزه‌های پتروشیمی، راه و ساختمان، مصالح ساختمانی، سیمان و دارویی میان ایران و ارمنستان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سال گذشته سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران به دعوت وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان به آن کشور سفر کرد و پس از آن سفر «نارک مگردچیان » وزیر کار ارمنستان به دعوت وزیر کار ایران وارد ایران شد.
در این دیدار که به امضای تفاهم‌نامه مشترک انجامید، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمود کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، مهرداد عظیمی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و رئیس سازمان بهزیستی حضور داشتند.
در این دیدار، نارک مگردچیان وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان را معاون وزیر اقتصاد، رئیس امور بین‌الملل، رئیس مرکز بهزیستی و رئیس اداره آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ارمنستان همراهی کردند.

این دیدار و ملاقات با هدف امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان ایران و ارمنستان در حوزه‌های تبادل نیروی کار، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، بهزیستی و توانمندسازی معلولان و همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور در حوزه‌های پتروشیمی، راه و ساختمان، مصالح، سیمان و دارویی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری