۱۲:۰۹ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
260 بازدید
پ
دسته‌ها

اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان: دیدار سفیر ایران با دادستان کل جمهوری ارمنستان.

 

تهران – ایرنا -در دیدار سفیر ایران با دادستان کل جمهوری ارمنستان درباره مهم‌ترین مسائل مرتبط با ایجاد تسهیلات در حوزه‌های قضایی و امور کنسولی برای اتباع دو کشور، رفع موانع احتمالی در این زمینه‌ها و راهکارهای ممکن تبادل نظر شد.

به گزارش ایرنا ، عصر روز جمعه سیزدهم مردادماه، سبحانی سفیر فوق‌العاده و نماینده تام‌الاختیار جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، با خانم آنا وارداپتیان دادستان کل جمهوری ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
در ابتدای این دیدار، دادستان کل جمهوری ارمنستان، انتصاب آقای سبحانی به عنوان سفیر کشورمان در ارمنستان را تبریک گفت و با آرزوی توفیق ایشان در دوره مأموریت در ارمنستان، به همکاری نزدیک دو کشور در حوزه قضایی طی سال‌های اخیر اشاره و بر آمادگی طرف ارمنستانی برای تقویت روابط در حوزه مسئولیت دادستانی کل ارمنستان تأکید کرد.

سفیر کشورمان نیز با قدردانی از همکاری نزدیک دادستانی جمهوری ارمنستان با سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایروان، موضوعات قضایی را یکی از محورهای مهم همکاری های دو کشور بر شمرد. وی همچنین بر اراده دولت جمهوری اسلامی برای گسترش همکاری‌های فیمابین در حوزه‌های معاضدت قضایی، انتقال محکومان و استرداد مجرمان تاکید کرد.

اشتراک گذاری