۰۱:۱۸ ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
5 بازدید
پ
دسته‌ها

“سینوپسیس آرمنیا”بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد

– این گروه طی بیست سال گذشته، هزاران شغل در ارمنستان ایجاد کرده

شرکت «سینوپسیس ارمنستان» بیستمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفته ودر چارچوب این مراسم برای بیستمین بار، اهدا جوایز با شعار «بهترین ها را بشناسیم، آیندگان را تشویق کنیم» برگزار شد.
به گزارش آرمن پرس، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، در این مراسم حضور یافته و جوایزی را به 37 دانشجو و دانش آموز برتر فناوری و اطلاعات اهدا کرد.
پاشینیان در این مراسم طی سخنانی، با تبریک بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت، خاطرنشان کرد که حضور در شب جشن شرکت و اهدای جوایز به جوانان برای او افتخار بزرگی است.


وی سپس افزود:
“سینوپسیس آرمنیا” به مدت 20 سال یکی از پیشتازان بخش فناوری در ارمنستان بوده به تصور من این است که این شرکت یک پیشگام واقعی در ایجاد محیط کاری، فرهنگ و روابط جدید بوده و این کار با خلاقیت و نوآوری ترکیب شده است.
پاشینیان افزود: این شرکت همیشه سعی کرده است از آموزش و پرورش و افراد مستعد حمایت کند.

نخست وزیر ارمنستان در ادامه تاکید نمود :
بسیار مهم است که به مردم این فرصت داده شود تا توانایی های خود را شناخته، آنها را توسعه و گسترش دهند و در این زمینه “سینوپسیس آرمنیا” سهم بزرگی دارد.

در ادامه این مراسم، یرواند زوریان، رئیس «سینوپسیس آرمنیا» طی سخنانی با بیان اینکه باید دید این شرکت طی 20 سال اخیر چه رشدی را به ثبت رسانده، افزود:
«20 سال پیش با 45 کارمند شروع کردیم و امروز 1300 کارمند داریم. با یک مرکز شروع کردیم و امروز از 3 مرکز برخوردار هستیم. طی این سالها، کیفیت کار ما نیز دستخوش تغییرات عظیمی شده است. خوشحالم که پنج سال پیش، در پانزدهمین سالگرد تاسیس شرکت، گفتم که می‌خواهیم مرکزی در گیومری ایجاد کنیم و امروز در حال حاضر این موضوع عملیاتی شده است.»
زوریان در ادامه خاطرنشان کرد که آنها با دستاوردها محدود نخواهند شد و با زمان همگام خواهند بود و توانایی های شرکت را توسعه خواهند داد.

در ادامه این مراسم، هوویک موسایلیان، مدیر اجرایی شرکت “سینوپسیس آرمنیا” ضمن تبریک بیستمین سالگرد تاسیس این شرکت، تاکید نمود، که در این سال ها هم سختی ها و هم چالش ها را پشت سر گذاشته اند، اما موفقیت های بیشتر و بزرگترین دستاوردها را به ثبت رسانده اند.
وی سپس افزود:
“من به کارکنان “سینوپسیس آرمنیا” افتخار می کنم، زیرا بسیاری از آنها با داشتن فرصت های فراوان برای یافتن شغل در خارج از کشور، به ایجاد اشتغال و خلاقیت در سرزمین خود کمک نمودند. همچنین کارکنان ما در این سال ها حدود 15 هزار شغل جدید در بخش خدمات کشور ایجاد کرده اند. مسلماً موفقیت ما بدون شرکای ما – دانشگاه ها، ساختارهای بین المللی، اتحادیه ها، چه رهبران فعلی و چه رهبران سابق، کامل

سینوپسیس” در سال 2004 با عنوان “سینوپسیس آرمنیا” فعالیت خود را در ارمنستان آغاز نموده و اینک به یکی از مهمترین شعبه های شرکت سینوپسیس تبدیل شده است.
در این شرکت در حال حاضر صدها متخصص واجد شرایط فعالیت می نمایند و یکی از بزرگترین کارفرمایان فناوری اطلاعات در ارمنستان است.
شرکت سینوپسیس به منظور ارائه متخصصان فناوری اطلاعات در ارمنستان، در بخش آموزش فناوری اطلاعات سرمایه گذاری کرده و برنامه های همکاری پیشرفته و موفقی را با تعدادی از دانشگاه های پیشرو ارمنستان اجرا می کند.

قابل ذکر است که در پایان این مراسم جوایز برندگان “بهترینها را بشناسیم و آیندگان را تشویق کنیم” توسط نخست‌وزیر ارمنستان اهدا شد.

اشتراک گذاری