۱۲:۴۹ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
59 بازدید
پ
دسته‌ها

هرویک یاریجانیان، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان: مجددا شهادت ریاست محترم جمهوری جناب ایت الله دکتر رئیسی و وزیر محترم امور خارجه جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و هئیت همراه را به ملت بزرگ و شریف ایران تسلیت عرض می کنیم .

هرویک یاریجانیان، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و ارمنستان:

مجددا شهادت ریاست محترم جمهوری جناب ایت الله دکتر رئیسی و وزیر محترم امور خارجه جناب آقای دکتر امیر عبداللهیان و هئیت همراه را به ملت بزرگ و شریف ایران تسلیت عرض می کنیم .

حیف خواهد شد ! که به عنوان عضو کوچکی از خانواده بخش خصوصی کشور  از کارهای ارزنده و شاخص اقای دکتر امیر عبداللهیان و حمایت این شهید بزرگوار در طول وزارت پر تحرک ایشان نسبت به بخش خصوصی روایت نکنیم.

اقای وزیر  در طول وزارت بارها از روسای اتاق های مشترک دعوت بعمل آورده و از نزدیک با مسایل و مشکلات داد و ستد فعالین اقتصادی – صادرات و واردات بخش خصوصی با کشورهای هدف ، بدور از بروکراسی از جمله نامه نگاری های مرسوم – و به صورت کاملا میدانی و مصداقی مطلع می شدند و  گاها در همان جلسات دستورات لازم جهت تسهیل و تسریع تجارت و رفع موانع تجاری با کشورهای طرف اتاق ها به دستگاه های زیربط صادر می فرمودند که قطعا این دستورات، در راستای ارتقای سطح مراودات و نهایتا  تولید و تجارت کشور تاثیر بسزایی داشت.

بدون تردید حمایت ها و کمک های اقای دکتر امیر عبداللهیان از یادها، بخصوص از یاد روسای اتاق های مشترک نخواهد رفت .

یادشان گرامی راهشان پر رهرو

اشتراک گذاری